SPA-time

Berättade jag Honey och jag skall på SPA nästa helg? Klockan elva nästa lördag rullar vi in på SPA anläggningen och skall relaxa i deras relaxavdelning, bada bubbelpool, zippa på cava och ha det gött. Klockan två är det behandlingsdags, då skall vi upp på varsin bänk för lite go massage (Honey skall få en "turkisk behandling = tortyr") och jag skall få härlig massage, efter det är det slappa tid på rummet eller i poolen till klockan sex då jag skal ha ny behandling, en ansiktsbehandling. Efter det så är det trerätters-middag och massa vin innan vi skall tillbaka till rummet. 

Längtar så till onsdag när jag får träffa Honey igen. Han har vart i Barca och jobbat i tre veckor och jag, jag har haft en lång vecka med uppsatsskrivande, vi behöver detta. SPA är precis vad vi behöver, att få vara ensamma en helg och bara ta hand om oss =) 

Jag har sagt det förr. Livet som student är hårt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0