Jag har blivit torterad, och det var tom nästan frivilligt.

Sitter i skolan och försöker med allt för att inte somna över dataskärmen, och det är inte ens lunch ännu..

Anledningen? Jo det hela började så här:  jag har faktiskt (en av) världens bästa pojkvän, en som förstår vad en skoltrött moi behöver. Och vad är det? Jo en lååååång weekend i Barcelona!!! Hur kom han på det? Jo jag tjatade om att jag aldrig kommer utanför kalla Sverige. (Jag vet att det är ett underbart land, men vad är grejen med snön som kom varje gång man trodde att våren var här??) Så han läste mina tankar kan man säga eller snarare mellan raderna kanske och bjöd med mig på en resa.

I morgon klockan tolv lyfter planet mot solen (våren i alla fall) och en massa cava, tapas och rödvin. Problemet är att jag äntligen börjat komma igång lite med min träning inför beachen 2009 vilket är jätte skönt. Men resan gör ju att det inte blir någon träning på ett par dagar. Vad mer som kanske kan störa planerna för miss beach 2009  är att detta lilla avbrottet kommer att beyder fyra dagars mat och cava orgie vilket kanske inte är det ultimata då man vill se kilona ramla av, inte hitta tillbaka.

Men så kom jag på det,  ja kan ju gå till gymmet i dag när de öppnar så får jag i alla fall tränat tre dagar denna veckan. Sagt och gjort. 07.15 skulle BP på 30 min börja och jag tänkte att jag springer lite innan och kör två ordentliga övningar. En för korsryggen och för utsidan av lår innan passet så jag är säker på att jag får tränat lite i alla fall.
Passet sedan tänkte jag att det var nog som ett vanligt BP. Dvs man kan fuska lite så jag slipper ha en helt jävig träningsverk i helgen när jag skall springa runt i Barcelona. Tyvärr så visade det sig att när jag kom til passet så var jag den enda som var där. Det slutade med att jag fick vara med om 35 min ren tortyr med vad man skulle kunna kalla en egen PT (personlig torterare....?). Jag har aldrig haft på så mycket vikter, jag kunde inte fuska en enda rep då tränaren stod två meter från mig på sidan och skrek. - KOM IGEN NU DÅ!!! TA IIIIIII!!!  SVANKA!! ETT PAR TILL KLARAR DU!! i 35 min, hon började redan under uppvärmningen. Så nu sitter jag här, låren och armarna skakar och rumpan värker och jag vet att jag inte kommer kunna gå på ett par dagar.. Bra där Maria!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0