Jag älskar min kille

Ibland slås jag bara över hur mycket jag älskar min pojkvän. Jag vet att ingen vill läsa om hur bra man har det men ibland måste jag så skall jag återgå till  mina olyckor igen.

För två veckor sedan (exakt) låg jag hemma på soffan, lite bakis, trött, deppig och irriterad. Bakis och trött p.g.a. avskedsfesten kvällen innan, irriterad för att jag hade diskuterat lite med  med killen natten innan och deppig för jag saknade honom, var ensam en lördag och inte var i Göteborg. Då ringer killen, klockan är runt fem. Jag surar lite p.g.a. kvällen innan då det ringer på dörren.

jag - Schhh det ringer på dörren
killen - skall du inte öppna då?h
jag - är du galen, det kan ju vara från SRT eller kanske en galning, hallå!! Jag bor i Ghettot för böveln!!
killen - vad löjlig du är, det kan vara något bra..

Hmm det kanske är killen som har skickat blommor igen, tänker jag för mig själv, varför skulle han annars pusha så hårt för att jag skulle öppna??

Öppnar dörren och där står killen. Min fantastiska kille har kört 35 mil, bakis, för att överraska mig. Självklart förlåter jag honom för allt och så har vi make up sex. För det var när han stod i dörren hur mycket jag egentligen älskar honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0