En ny värld där man kan busa lite

Ibland är livet ganska gött. Sitter på flygplatsen och väntar på planet som är en halvtimme försenat. Det kan bli intressant när vi landar i Paris där vi nu har 15 min i stället för 45 att ta bussen till nästa terminal, hitta rätt gate och gå på. Men det gör inte så mycket med tanke på att killen har ett sådant där eftersom.-jag-flyger-så-mycket-så-får-jag-fördelar-kort. Detta  gör att vi nu i stället för att sitta med alla andra resenärer som betalar för sig kan sitta i en lounge och sippa gratis öl och äta gratis frulle.

På bänken där framme finns två kranar, en där man kan hämta egen öl och en där man kan tappa eget vin. Utöver detta finns där en bänk full med sprit och lite slödricka vid sidan av om det är så att man känner att en stadig fylla innan man går på planet är en bra idé, klockan är ju faktiskt över lunch. Mätglas finns inga utan man kan freepoura som värsta Tom Cruise i coctail. Själva sippar jag och killen på en öl och jag känner mig busig så här efter frukosten. Killen vid bordet bredvid har tyvärr inte samma spärr utan han sippar på en gammeldansk och verkar inte känna sig det minsta busig...

Kommentarer
Postat av: Adde

Fan va göttigt! Hade jag haft ett sånt där kort hade jag åkt till flygplatsen och förfestat varje helg... för det är så det funkar va? =)



Ha det så skönt i Barcelona!



Kram

/A

2009-03-19 @ 13:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0