Är så trött

Jag är så trött på alla jobbiga känslor, irritation, besvikelse, stress, trötthet, att behöva sakna hela tiden. Jag saknar också känslan av att hela tiden ligga en dag bakom, det är så många jävla måsten hela tiden. Men på fredag kommer min baby hem så då försvinner en massa känslor när jag får vara hos honom igen, och när jag får komma hem till helgen och kommer få umgås med alla mina fantastiska vänner. Ens bardomsvänner är det bästa man har, för där vet man att man kan vara sig själv hela tiden.. Saknar er när jag är här. Men helgen som var var helt fantastisk, den innehöll allt. Från tjejmys till Spa, champagne och en massa rumpskakande. Vad mer kan man önska??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0