U2

ÅÅÅ vad det skall bli skönt, nu är jag bara en arbetsdag från min semester och solen skiner för första gången på tre veckor känns det som. Veckorna som har gått har bara susat iväg dock. Och nu väntar en och en halv vecka med bara sol och lata dagar. 

Var på U2 i helgen, väldigt oplanerat, skulle ha en romantisk middag med honey efter att jag hade skickat iväg våra två "helg-inneboende" som skulle på konsert. Men precis vi skall sätta igång med middagen ringer en vän som är i Götet i helgen för konserten och berättar att hon och hennes kille inte kan gå och undrar om vi skulle kunna tänka oss att ta deras biljetter så de kom till användning eftersom hon blivit sjuk. Så det blev en grym middag med massa kräftor innan vi satte oss i taxi för att hämta biljetter och gå på konsert. Missade första låten men det var ok. Konserten var grym!! Stod och hånglade på planen som man var 14 år på nytt =) Resten av kvällen spenderades sedan på Grill del Mundo med en massa cava och härliga vänner. Vi som skulle ha en lugn helg =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej!

Baloo är en australian shepherd så han kräver rätt mycket hjärngympa. När jag och min sambo är hemma så brukar vi hitta på en massa saker med honom men bara vi åker hemifrån så hittar han på en massa tok. Vi går inga kurser med honom än men skulle kunna tänka mig att agility skulle passa honom bra. Men just nu är det väldigt jobbigt då han snart har rivit hela köket... Tar gärna emot alla slags tips! :) Ha en trevlig kväll!

2009-08-27 @ 20:52:12
URL: http://ciinderellas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej! Tack så mycket för tipsen! Ska testa cykla med Baloo så får vi se. Spår har jag också tänkt på så nu får man ta och testa en hel del med honom. Brukar även köpa hem tuggben åt honom, då kan han hålla sig sysselsatt ett tag :)

2009-09-01 @ 20:25:06
URL: http://ciinderellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0