Såld!! eller kanske inte...

Panik!!! Jag vet inte alls vad jag skall göra, jag har en lägenhet som jag skall sälja, jag har två visningar, en på lördag och en nästa onsdag. Mäklaren hade en lite visning i går för ett par och nu har de gett ett bud som är lite över mitt utgångsbud och tar den om jag släpper den nu utan att ha haft visning på den. 

Fördelar:
1. Slippa fler visningar
2. Veta att jag får sålt den
3. Slippa ångesten

Nackdelar
1. Kan få mer pengar 
2. Visningar är inte så jobbiga
3. ?

FAN!!!!! Hur kan folk med?? Kräva sådana beslut av mig, innan lunch, efter att ha vart ledig så länge??? Jag har nu 45 min på mig att bestämma mig om jag skall vara girig eller ej. Måste fundera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0