Ooooh lord, jag är så produktiv..

  • Lägenheten såld
  • Första flyttlådan packad
  • skåpen är tömda på skräp (hur mycket skit kan en människa spara på egentligen???)
  • Sommarjobb fixat i Göteborg
  • Bredbandet är flyttat
  • Strömmen är uppsagd

Shit jag är ju riktigt produktiv... Hade det inte vart för att jag var tvungen att gå i skolan på dagarna och åker hem på 30-årsfester på helgerna så hade ju detta gått som på en dans. Festerna är dock otroooooligt frivilliga.... Men jag menar hade det vart så så kanske jag skulle ha hunnit bli klar till den 6e juni.. 

Nu är det bara vinden kvar där jag har ett litet extra möblemang i helt andra färger än det jag har nu. Jag menar en tjej kan ju tröttna och måste då få chansen att byta ut hemmet, eller sälja allt på blocket. Med tanke på det utrymme dit jag flyttar så lutar det nog åt blocket.. Och min soffa om jag älskar och har haft i tre år, vi som gått igenom så mycket, den åker ut på blocket den med. Lite ironi dock, jag tjatade på min honey i åtta månader att han skulle köpa ny soffa, Och tre veckor efter att han fick hem sin nya soffa bestämde jag mig för att flytta in.. Så mycket för det tjötet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

TJOHO!



Hon kommer till stan och bor i Mölndal tillsammans med mig... TJOHOOOOO!

2009-04-21 @ 18:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0