parmiddagar och fjortishångel (och en liten fylla)

Ligger i killens säng och funderar på vad jag har att göra i morgon och om det är omflyttningsbart eller inte. Är ju inte det minsta sugen på att åka hem om man i stället kan tillbringa en extra kväll/natt i hans famn (han läser inte min blogg längre så jag kan skriva så). Det käns ju mycket bättre än att åka till min ensama lägenhet *smider planer*

Helgen var faktiskt riktigt bra, kanske lite för mycket möjliga framtidsscenarier för min smak dock. Fredagen började med öldrickning med chicksen på en soft uteservering. Vid tolvsnåret kom pojkvännen och hans gutta boys ner och hälsade på, lite lagom salongis märkte vi fyra nästan nyktra tjejer. Fast helt plötsligt stod de ett gäng små glas framför oss fina flickor, fyllda till bredden med det underbara men ack så djävulska innehållet av spiced och kahlua.. Två minuter senare så var det en ny runda men denna gången var det Rysslands nationaldryck som kom fram. Och det var denna blandningen som sedan tog en till en lite dimmigare värld. Men kul var det som alltid, det var ju ett väldigt skönt gäng som samlades Jag och S klarade för övrigt att charma till oss en dag på skjutbanan med en av killens kompisar som har medlemskap i en klubb och licens, så nu är det vi som skall ut och skjuta pistol =)

Lördagen så skulle vi vara hund- och husvakt för mina föräldrars hus och djur. Men eftersom det blev lite mer än planerat på fredagen så var ingen av oss kördugliga så tididgt på lördagen som vi egentligen planerat, så det slutade med att föräldrarna kom och lämnade de små monstrena i killens lägenhet klockan halv nio så då var det slut på lugnet. Kan inte direkt säga att killen gillade mammas små odågor utan han spottade och fräste mest över de små ouppfostrade små liven. Vi är ju vana vid mitt lilla monster som lyder minsta fingerknäpp, och så kommer det två andra odjur som inte lyder någonting. 

Vid ett så var vi kördugliga så då lastade vi in djuren i bilen och begav oss till mina föräldrars hus. Kan säga att den bilen var inte så fräsch när vi kom fram, fönstrena var dränkta med dreggel och sätena täckta med hundhår.. Killen var inte så glad. På kvällen blev det parmiddag med grillning, L&S var här, vi drack vin och åt (jag var kock kvällen till ära, och killen var värd?) och middagen avslutades i vardagsrummet framför en öppen brasa där vi alla fyra somnade utspridda i soffor och fotöljer, och vaknade runt två.

På söndagen vaknade vi till ett strålande solsken så vi gjorde som sig bör en söndag som den. Vi släppte ut hundarna i trädgården innan vi låste in oss i sovrummet, drog ner rullgardinen och satte på en film, Och voila, när vi sedan fyra timmar senare ansåg att det var dags att gå upp så var solen borta och det var kallt, grått och ruggigt ute igen. En perfekt bakissöndag mao..

På kvällen sedan så tog killen mig på middag på kvarterskrogen där han bor. En väldigt fräsch krog med helt himelska spareribbs som svaldes ner med ett par kalla. Sedan åkte vi ner till biografen där vi sedan satt i biomörkret och snaskade godis och hånglade som två fjortonåringar till den nya Batmanfilmen i två timmar. vilken grym söndag det blev =).

Men nu ligger jag här i killens säng och funderar på om jag kan stanna en dag till, för har vi otur så tar det nästan två veckor tills vi ses igen och är det något som jag avskyr så är det att vänta, den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge.....

Kommentarer
Postat av: sara

Jävla, kära, odugliga människa!

SLUTA gnugga in din lycka i alla oss förevigt singlars förtvivlade ansikten;)



Pöss..

Jag tar ut mina agressioner på skjutbanan

2008-09-15 @ 16:46:11
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Adde

Sara, skjut henne i benet från mig... =)

2008-09-15 @ 17:11:02
Postat av: Sara

Benet it is!

2008-09-15 @ 22:38:33
URL: http://vildhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0