Make my day punk!!

Vi var och sköt pistol i går, jag och S. Allt var noga övervakat av K som även var den som satt inne mend pistolerna och licensen. Det var såååå kul. Känslan av att få hålla en riktig, laddad pistol var helt otrolig, speciellt när man kunde ana vad den skulle kunna vara kapabel till att göra för skada i fel händer. Först fick vi skjuta en lite större pistol, med 22 mm patroner. Sedan fick vi byta över till den riktiga pistolen. En Glock 17, laddad med 9 mm k-pist kulor... Jag och S var närmast i extas efter att ha skjutit de första skotten.. Oj oj oj, det kändes i hela kroppen när det smällde till.. Två timmar senare var vi klara och såg ut som två barn på julafton med leenden från öra till öra, speciellt när vi fick latja lite med pistolerna framför kameran..

Killen mötte sedan upp mig i stan och vi åkte och handlade mat till kvällen. man var helt stelfrusen efter att ha varit på skjutbanan  så medans jag lagade min grymma köttfärssås tappade killen upp ett bad och servade mig med ett välbehövt glas med rödvin innan jag gled ner  badet. Kvällen tillbringades sedan ihoptrasslade på soffan med mer vin och bara njöt av att vara i hans armar. Måste fortfarande ibland nypa mig i armen för attt se att jag verkligen är vaken. Trodde aldrig att jag skulle hitta en så grym underbar kille..

just nu ligger jag utslagen i hans säng och väntar på att det skall sluta regna så jag och monstret kan ta oss ner på stan och möta upp honom för lite shopping och en fika.. I kväll blir det desperate houswifes kväll hos S&M med en massa godis och skvaller (och Mr A som tuppen i hönshuset). Insåg att det börjar bli dags att komma ur denna lägenheten och bort från killen för ett par timmar, ( det är ju ett helt företag när man bara vill vara hos honom). Men det skall bli kul att träffa brudarna igen. det var allt för länge sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0