mästerkocken

För ett par veckor sedan så bjöd jag in tjejerna på en champagnekväll vilken skulle inträffa i kväll. Men som vanligt urartade detta lite igår och blev i stället en champanemiddag.. Jag skal laga mat till mina chiccas, självklart så kommer de hit och äter på egen risk.. Kvällens meny kommeratt bestå av ..
Förrätt; något med parma- eller serranoskinka
Varmrätt: Musslor, kokta i grädde och vitvin och coccosmjölk och chili
Desser. Toast med camambert och hjortronsylt
Och till detta så skall det drickas bubbel, en massa bubbel.. Visst låter det bra? Men nu kommer det lilla problemet, jag måste ut och handla ingridienser till detta och sedan tillaga maten... Och jag som hade tänkt en lugn dag hemma med en riktig långpromenad vid lunch och sedan bara lugn och ro..

Kommentarer
Postat av: Adde

Fan alltså, ni studenter har det tufft! Champagne och Musslor dagarna i ända...

2008-10-03 @ 09:30:27
Postat av: Mia

Du skulle inte ens kunna ana hur tufft det kan vara....

2008-10-04 @ 01:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0