Jag avskyr inkompetenta människor

Speciellt när de sitter i på supportavdelningen på den butiken där jag köpt min telefon som jag nu måste lämna tillbaka för det är den största skit telefonen jag vart bort i, kan inte säga namnet på butiken, men en ledtråd är att det rimmar på liba..  Inte nog med det, människorna som sitter på supportavdelningen där jag köpt min(a) dator(er) är också inkompetenta, det är därför jag nu sitter med två nya datorer som jag betalt för... (Men det skall jag också fixa snart) GAAAH, man kan bli tokig för mindre, men jag skall nog snart återkomma med en lista på företag som har inkompetent personal.

Men just nu sitter man i en tom lägenhet utan hund och har precis ätit en underbar middag bestående av past, kyckling och brysselkål efter att jag kom hem från träningen. Meningen är att jag skall städa lite eftersom killen kommer i morgon, men det kan därför vänta tills i morgon..

Förra helgen var jag hemma och firade att man har ett år kvar. Hade en helt fantastisk helg som innefattade ridning, champagne, en fantastisk middag med killen, en familjemiddag, en tjejkväll och en fest med alla underbara vänner hemma i Göteborg. Själva födelsedagen (eller dagen innan då vi faktiskt firade den) började med en tidig dag ute i stallet. Var ute och red med M på landet, som vanligt var det jätte skönt att komma upp på hästen igen. Kom hem vid tre tiden till en väldigt arg kille som tyckte att alla hans planer gick i stöpet den dagen. Men jag var ju sjukt nöjd med hur dagen vart hittills.. Att jag sedan fick över en timmes underbar massage gjorde inte dagen värre. Detta avslutades sedan med ett varmt bad och champagne innan ansiktet och kläderna skulle på. Jag vet inte om jag har nämnt det förrut, men jag har världens bästa pojkvän tror jag.. På kvällen tog han med mig ut på en fantastisk middag på en väldigt mysig restaurang. Hjorten var fantastisk och likaså vinet och desserten. Killen klarade att beställa in en single malt till sig själv efter middagen som jag snabbt lade beslag på. Det var nog den godaste wiskyn jag druckit i mitt liv, men eftersom jag vid detta laget var lite lagom sallongis så glömde jag av namnet på den efter ca en minut. Efter middagen åkte vi hem till S&M som hade varit två änglar och ordnat förfesten hemma hos sig. Vi kom kanske lite sent och var kanske lite mer berusade än resten. Men hade jätte kul. *Tack tjejer* Vid tolv så smet vi faktiskt (från min egen fest, jag vet jag borde skämmas) men jag var för full, taxibilarna stod på utsidan och det bara blev så.. Ramlade i alla fall in på ett uteställe på avenyn som kvallen till ära hade hyrt in Sveriges sämsta dj´s.. Men vi hade kul i alla fall =)

Som sagt, helgen var kanon, men det bästa var nog att jag fick en massa dagar med killen och fick träffa alla tjejerna. Kan säga att jag har inte så mycket att klaga på. Inte just nu i alla fall. Tänkte sätta mig ner nästa helg och börja strukturera upp mitt liv. Jag har ju faktiskt en hel helg där jag inte har några planer alls. det var längesedan jag hade det sist.. Men nu är det dags att ladda inför i morgon när jag återigen skall få det stora nöjet att prata med en massa inkompetenta människor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0