body what??

Nu vet inte jag helt vad som hände med skriften på det förra inlägget, detta eftersom min dator plötsligt vägrade skriva å,ä och ö och istället bytte ut dem med vad han ansåg vara mer (o)lämpliga bokstäver. Och det är därför det ser lite roligt ut,  och inte för att jag har hyrt in en femåring att skriva åt mig vilket man annars kunde tro när man läser det.. Men i dag fungerar den ju som en klocka så jag vågar inte gå tillbaka utan ber i stället om ursäkt och låter det stå kvar.

Hade planerat ett pass i dag som heter bodycombat, jag har alltid trott att et skulle vara tortyr av rang, men tydligen inte på mitt gym. Där är det en kombination av boxning och aerobics.. ???? Men när halsen käns som någon har varit nere och filat lite i den i natt så funderar jag på att kanske nöja mig med en timmes power walk nu på morgonen i regnet... Eller kanske en timma till i sängen, eller kanske inte. Kom igen nu, på med regnkläderna, latis!!!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Ja, anusluddet var faktiskt riktigt smart och kul.

Men jag skall nog se till att hitta på något roligt.

2008-10-28 @ 09:55:56
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0