my gaaaad

Oj vilken helg. Fredagen började ju inte så bra och därför inte lördag morgon heller ( se tidigare inlägg) Men gud så bra det blev. Klockan tolv lyckades jag och Å ta oss ut till Slottskogen för lite välbehövt solande. Laddade upp med en massa frukt, glass dricka och tidningar så hade vi tänkt oss ett par timmars solande/sovande i solen men så blev det inte eftersom vi fck besök av två väldigt trevliga killar som befann sig i samma stadie som oss, slagna krigare mao. Humorn höll en väldigt låg nivå solen gassade och livet var gött. På kvällen så blev det middag på avenyn, mycket trevligt med en massa folk. Den snygga lilla flygvärdinnan dök upp lite senare och förgyllde våran kväll med sin närvaro. Det var ungefär där som kvällen började bli riktigt intressant =) Vid ett tiden så fick jag med mig den lilla flygvärdinnan och en snygg man och vi begav oss återigen till rockbaren. Resten av kvällen är censurerad men jag kan bara säga att den blev sjuuuuukt bra =) Nästa gång blir den dock troligtvis ännu bättre men det tar vi då.

Men nu är det tyvär måndag, jag sitter här med en helvetisk hemtenta som troligtvis kommer att göra att jag inte får sova på två dygn, men jag skall banne mig klara den om det så är det sista jag gör. Pratade med två class mates och vi enades snabbt om att våran föreläsare är en sadist som njuter av att plåga sina stackars studenter med en helt jävlig tenta som avslutning på terminen. Synd tt de flesta i klassen tagit ut sommarlovet lite för tidigt och inte lästa alla fyra böcker som han vill. Jag tror att det räcker med den förklaringen av vad jag tycker om mr Cock, annars så kan jag lägga ut en halvsida med svordommar.... Men men, om en vecka så är det jag som åker till Oslo! Oj oj insåg när jag skrev det hur lite tid det är kvar, dags att starta paniken nu tror jag.. AAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0