Min akademiska kvart, bara min..

Nu är det äntligen slut på sjukerierna (kan man säga så?, tror inte det) men nu är jag frisk i alla fall. Sitter här med ett glas vin och planerar kvällen med tjejerna (och deras respektive). Den här känslan av att vara femte hjulet ibland är något som alla borde uppleva =).

Öl och middag på Bishops med efterföljande biljard är planen för i kväll.

Jag skall vara på torget om 23minuter och sitter här osminkad, och inte ens påklädd. Oddsen att jag kommer i tid? = 0%(det tar en kvart att cykla ner). I alla möten som jag kommer att ha genom livet så räknar jag med en akademisk kvart (inte när det gäller jobb dock). Mina vänner håller på att bli tokiga på mig, men jag vet inte vad jag skall göra, jag är född en kvart för sent och det drabbar resten av mitt liv, allt är mammas fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0