Fyllekajan checkar in

My gaaaad. Är det inte underbart när man vaknar upp på morgonen med en ångestklump i magen efter en kväll ute för att man inser att man inte minns något efter klockan halv tolv..

Hade grillning på bakgården med ett par flaskor vin och några vänner. Efter det så är det svart. Men som tur var så har jag två fantastiska vänninor som gärna återberättade kvällen för mig. Den delen om att jag missade bordet med armbågen var dom snälla att återberätta flera gånger, sista gången i parken framför två killar som jag precis träffat. Men hey vilken kille vill inte ha en fylle kaja??  Den delen som jag är mest stolt över är att jag klarade att skicka sms och även ringa ett par samtal under gårdagskvällen, men det var tydligen inte bara jag som var våryr i går, hade ett par missade samtal på luren när jag vaknade i morse..

Vad jag borde göra i dag är egentligen att ligga hemma och kanske lära mig något av mina misstag men man lever ju bara en gång så det är väll lika bra att försöka göra det bästa av det och konservera kroppen i lite mer sprit så man ser ung ut längre..

Dags för duschen och försöka preppa för en ny och betydligt nyktrare kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0