whitetrash

Jag kom hem i dag efter en seg dag i skolan och tänkte att, träna en timme det skulle få mig på bättre humör. Kommer ner till gymmet och det är en annan person där så jag går upp på löpbandet och sätter igång. Efter att jag har vart på bandet i ca 20-25 min så kommer det in ett par. Hade det varit väldigt fel av mig att nämna att det här paret är vad jag skulle kalla white trash? Killen är klädd i vita träningskläder (shorts och ett linne) en fet kedja runt halsen, intersportstrumpor och sandaler.. Tjejen är så sminkad så man skulle kunna tro att hon skulle på natt klubb, det platina (sönder) blonderat hår som är uppsatt i någon frisyr och iklädd en topp som är på gränsen till slampig  Återigen kanske jag borde nämna att det är snarare ett motionsrum för pensjonärer än ett gym, men i alla fall. Jag springer i alla fall på bandet, svetten sprutar (det gör tydligen det i början när man är otränad) och jag gör allt för att få ner syre i mina lungor. Killen (ena halvan av whitetrash paret) ställer sig på cross maskinen på min vänstra sida medan tjejen (andra halvan av whitetrash paret) ställer sig på löpmaskinen till höger om mig, trycker igång bandet och börjar slögå. Och det är då hon gör det, hon ger mig blicken, inte vilken blick som helst utan vad-håller-du-på-med-du-svettas-ju-fy-vad-äckligt-blicken. Nu tänkte jag skriva att hon var en  tjej med kraftig benstomme som kanske inte hade mått så dåligt av att gå lite fortare än 3an men det skall jag inte göra för det hade inte varit snällt. Så jag skall istället fundera över, vad tror en del människor att man gör på gymmet? Vad hon än gjort där i sitt liv så har det i alla fall inte gett något bra resultat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0