this house is cleaned

Lägenheten är sannerad, det luktar yes i hela lägenheten, och här sitter man med ett glas vin och myser..

Var på andra föreläsningen på stresshanteringskurs i dag. I dag skulle vi dela in oss två och två och sedan diskutera vad vi har för krav på oss själva och vad vi tror att omvärlden har för krav på oss. Det kanske är jag somär hämmad, men jag är inte helt bekväm med att blotta mig på det sättet för en vilt främmande människa. Men det känns bra efteråt. Sista 20 minutrarna så har vi djupavspänning, vilket är fantastiskt skönt, nästan lika bra som den man ibland kan få till i slutet på ett yogapass.. Vi diskuterade en del om att man skall göra sig av med människor som ger en dålig energi då man bara mår sämre av att ha dem runt omkring sig och jag kom genast att tänka på min arbetsgrupp och jag måste säga att jag tycker verkligen inte om min grupp. En del människor tror fortfarande att vi är 14 (de ligger där i sin mentala utveckling i alla fall), jag trodde att man skulle slippa sådanna fasoner vi det här laget men tydligen inte. Det somär mest skrämmande är att de skall ut på arbetsplatserna för att se till att personalen mår bra, att det inte är några bråk och att hjälpa till att få fram bra arbetsgrupper. Detta kan bli ganska intressant då de inte ens kan skilja på privat- och arbetsliv själva och jobba bra ihop.  Det skall bli så skönt om tre veckor när vår b-uppsats är klar och grupperna splitras.

Kommentarer
Postat av: sara

Ja, eller huuur!
Student och elevassistent för bövelen. Här finns ju inga pengar...

2008-03-04 @ 07:53:54
URL: http://vildhallonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0