min chackra

Var på hälsomässa i går. Började med att N ringer mig halv tio.. - God morgon god morgon kvittrar hon sådär hurtigt.. Du sover väll inte? När var det vi skulle ses? snart? nu? nyss? Varför ligger du i sängen,du som alltid brukar vara så morgonpigg när du har varit ute? Alla dessa frågor och ett huvud som inte ville fungera.. Lyckades i alla fall skjuta upp besöket påmässan från halv tolv till två men lyckades inte somna om..

Halv två kom min väldigt gravida kompis och hämtade mig, en snabbis på Donkan och sedan iväg. Det var en väldigt intressant mässa, med allt från ackupresur till folk somtalade med andar och heliga stenar. Så nu har man fått en bild på sin aura och sina chackran. Har tydligen lite att jobba på där. Och har inhandlat en massa stenar för energi och lugn..

Tog en snabbis på Ikea med den gravida och blängde och muttrade åt alla skrikande ungar. Ikea är min nya söndagsgrej, förstår inte varför bara.. Klockan halv sju stöp jag ner i soffan och sedan var det inte mer liv i mig.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0