Jo det är du visst det...

Hur kommer det sig att det känns som jag har gjort något dumt i går? Jag har en lite ångest tyngd på ena axeln. Vi skullle ju bara ut och ta en öl eller två igår. Jag åkte från hålan vid tre och var i Götet vid halv åtta. SEdan var det bara att springa in på toaletten på stationen och fräscha upp sig lite (dvs byta om till lämpligare kläder och sminka sig) och sedan ta sig uppför avenyn. In på puben där L, S och två vänner till dem satt. Sedan var det vidare till den dansande hunden. Där inne möte jag en man som var helt fantastisk, väldigt homo och väldigt fantastisk. Det stora problemet var bara att han var ett av många skåpisar. jag sa bara att jag hade en fråga och han räknade ut var det var och förklarade att han var straight. Hallå, vem tror han att han lurar? Moi? med den grymma kvinnliga intuitionen? Jag tror inte det. Jag har ju tyvär haft fel innan dock (se tidigare inlägget från Norrköping). Eller jag tror att han bara också var en skåpis så tekniskt sett var det inte fel. Kvällens disskussion gick i alla fall ut på hans läggning (att han var danslärare gjorde ju inte mina tvivel direkt svagare) men han var benhård. Så benhård att han tom frågade om jag inte skulle följa med honom hem. Oooh lord!! Lyckades slingra ur mig den ganska fint, eller ja jag pekade på en av dörrvakterna och förklarade att han var mer min typ och tyckte därmed att det var slut på dikussionen. Han förstod dock inte helt vad jag menade där men det kändes inte som att jag kunde vara mer tydlig i min förklaring till varför vi inte borde ligga med varandra..

Sedan sprang vi vidare till excet för att skaka rumpa, det var dock tyvär lika dött som på en bögklubb under schlagerfestivalen.. Så det var bara en sak att göra, kicka upp intaget av alkohol ett steg och börja dricka sprit, och det gjorde vi, sedan är resten lite luddigt men jag kan med säkerhet säga att jag pratade med minst två personer den kvällen som jag inte borde, enda anledningen till att gjorde detta var för att L&S åkte hem och lämnade mig helt ensam.. Ett par timmar senare ramlade jag in i deras lägenhet och ner på deras soffa. Dagen i dag tillbringades med att ta sig ut på landet för att träffa föräldrarna som för övrigt står inne i köket och lagar taccos åt deras bakfulla dotter. Mina föräldrar is da shit ibland. Skönt att ha någon som tar hand om en en dag som denna. Om bara snöhelvetet kunde försvinna också så vi kommer tillbaka till hålan i morgon så är det helt fint.. L& S skall med upp så jag skall visa dom metropolen by night (Harrys).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0