jag vill sova!!

Somnade på soffan i går klockan nio (älskar att somna på soffan) och vaknade klockan tre i natt (avskyr att vakna på soffan) så det var bara att krypa ner i sängen i stället och vaknade klockan sex, på en lördag!!  Tvingade mig att somna om för att vakna klockan sju, det säger ju sig självt att man inte kan gå upp så okristligt tidigt (även om man sovit 10 timmar) på en lördag. Jag har ju massa att göra i dag, kommer ju att vara helt slut i kväll. Skall träna, shoppa, städa, och sedan gå ut med tjejerna.. Ett hårt liv måste jag säga =)
Var nere i gymmet i går morse och jag måste säga att min kärlek dit ner bara växer. Så nu känner jag att jag måste ner dit snart och svettas bort lite mer "sluta röka hull".. Om det tog sex veckor att gå upp det så borde det inte ta mer än tre att få bort det eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0