hur mitt liv kunde ha tett sig

Mitt liv springer ifrån mig just nu, känns som jag borde stanna upp och leva lite. Dagarna ser likadana ut egentligen, jag har varit här i tre veckor snart men jag har fortfarande inte hunnit träffa alla mina vänner. Men jag försöker att planera in ett par till nu, det känns som att planera inför framtiden är det enda jag gör, det och försöka pussla ihop tiden. I går var andra kvällen som jag hade ledigt sedan jag kom för tre veckor sedan (Sverige räknas inte) så det blev en middag på landet hos en tjej som jag inte sett på två år. Det var jätte kul att träffa henne men man märker att tiden inte har stått still överallt som jag trodde. Hon hade förändrats från min partykompis som dansade på borden till ensamstående mamma med en liten son. Det var jätte kul att träffa henne, men jag kan också säga att det var väldigt skönt att komma därifrån, komma hem till lägenheten och mitt vanliga liv.

Storstädade hela lägenheten och mig själv (man får ju finbesök på söndag) innan jag gled ner i soffan med ett glas vin och nya Cosmo och bara njöt. Sambon var ju hemma hos sin nya kille så jag var home alone. Det kändes verkligen tomt att sova ensam, har ju haft sällskap i sängen varje kväll de senaste veckorna, antingen har det varit sambon eller en snygg man =) Men efter att ha mött partybruden och fått en inblick om vad man kunde ha varit, det hade varit föga troligt, men det kunde ha vart så, så njuter jag verkligen av det livet som jag har.


Planen var egentligen att åka hem till Göteborg nästa helg, men så ringde L och berättade att hon och hennes man kommer upp, det skall bli så kul att få visa dem stan. En hel helg skall jag få tillsammans med mitt favvo par..

Nu skall jag bara försöka få planerat in ett besök hos frisören, massören och hudvårdsterapeuten så är man redo att ta tag  i allt igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0