Snart är jag "hemma" igen

I morgon vid den här tiden så är jag på väg till Oslo =) Det skall bli så skönt att lämna denna staden ett tag nu, känns som det har varit lite väl mycket negativ energi här i det sista. Att komma bort ett par månader kommer att göra susen.

Första veckan när jag kommer upp är planerad in i det sista. Skall bo hos en vän S, vi skall dela på en etta, kan låta jobbigt men jag ser verkligen fram emot att ha människor runt mig från morgon till kväll igen. Det är så när man är översocial, att vara ensam en kväll är så segt, ibland kan det vara skönt, men nu vet jag att det kommer att bli ett par hektiska veckor, inte så mycket till semester men det skall bli grymt kul. Fast jag funderar på att inte jobba ihjäl mig denna sommaren utan att "bara" jobba ca 200 timmar i månaden..inte 280 som det blev förra sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0