Bridezilla

15 timmars arbete i går på ett bröllop, med en brud som var en riktig Bridezilla. Första dagen som hon kom in för att prata om att hyra hela stället för den nätta summan av 350 000 så stegar hon fram till min chef med en stoooooor tjoooock pärm, lägger den framför chefen och frågar:
-Ser du på Desperate House wifes?
-Ja om jag får tid svarar den annars så coola tuffa chefen lite tyst
- Bra då vet du vad du har att vänta dig, jag är Bree..

Vi började klockan halv tolv i går på dagen. Kommer in på jobbet och möts av en liite lätt hysterisk chef.
-Aperitiffen skall vara klar om en halvtimme och här sitter vi. Sedan var det 15 hektiska timmar som följde. Klockan halv fem i morse satt jag i bilen på väg hem och nu sitter jag här med en kopp kaffe igen och försöker preppa inför en ny dag på jobbet.

Kommentarer
Postat av: sara

Du är en lyckans ost som får en femdagars dejt med en kille som honom. He's a keeper honey.



(Han är GIVETVIS en lyckans ost som får fem dagar med dig med)...

2008-06-25 @ 15:03:27
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack tjejen, jag är verkligen glad att jag träffat honom. Är ju faktiskt lite ditt fel ;-)

2008-06-27 @ 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0