galen helg hemma

Var hemma i götet i två dagar nu. Planen var att på onsdagen så skulle jag åka ner direkt efter jobbet och åka hem till killen för en skön kväll i hans soffa med vin och chill. Men som vanligt så blev det inte som planerat. Pratade med M på väg ner och det visade sig att de skulle ut och ta ett par öl med killens kompisar. detta lät ju som en kanon ide, en kväll med killen, S&M och deras kompisar.. Kvällen var kanon och klockan tre svepte jag min sista GT i baren eftersom jag precis hade insett att jag inte hade något mer att tillföra denna kvällen. Killen måste ha varit nöjd när han stoppade in sin fulla tjej i en taxi och åkte hem. han var dock nästan på samma stadie så det var nog inte så illa..

Morgonen efter så vaknade vi upp sent och insåg att vi måste nog tll stranden.. Det visade sig dock att det skulle bli en tur ut med killens kompis båt. Dagen var helt fantastisk, vi åkte först ut till en ö och solade lite, men när molnen kom så smet vi in till Styrsö och tog en öl. Det var längesedan jag skrattade så mycket. Det visade sig nämnligen att killens kompisar var grymt roliga. S var även med ute och jag måste säga att jag var överraskad av att se den sidan av henne som hon har runt grabbarn, men bara positivt överraskad =) På kvällen blev det en tur hem till föräldrarna på middag eftersom äldsta lillebrodern var på besök hemma med sin flickvän och äldsta brodern med sin. Jag försökte lite halvhjärtat att få med mig killen ut men där var det tvärstopp. Synd eftersom bröderna hade sett fram emot att få grilla honom lite =) Sedan var det dags att dra tillbaka till stan och festa med killen och hans grabbar och mina tjejer. det blev en grym helkväll. Tappade bort killen tyvärr eftersom min lur låg i hans byxor. Var på ett tacky ställe och blev väldigt förvånad då jag hittade Mr Body där iklädd vakt-kläder, men detr var kul att se honom igen, var allt för länge sedan. Det var meningen att killen skulle komma bort, men de kom aldrig så vi smet vidare. Sista stoppet blev killens gamla jobbb där det blev efterfest innan man ramlade hem vid fem. Och so vanligt somnade jag som en stock bredvid honom.

Men nu sitter jag ensam i lägenheten här i Oslo, sambon är på semester och killen kvar hemma i Götet. Måste säga att det är väldigt tomt här, hade gärna haft killen i min säng nu. men det får vänta ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, herregud vilka dagar. GRYMT roligt...

Let's do it again sooon!

2008-07-12 @ 21:05:13
URL: http://vildhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0