Snart barnkär

Har börjat mitt nya sunda liv, tre veckor på ett ridläger ute i skogen. MED en massa barn, tänkte komma över ett par små fobier i mitt liv. Barn är en av dem men jag tycker att det går ganska bra faktiskt =) Jag råkade tyvärr fnittra lite tyst när en tjej sitter på en skenande skettis och skriker innan hon landar med ansiktet före i sågspånet... Dåligt jag vet men det tar ett tag att lära sig.. Det kommer en ny dag i morgon med en massa nya möjligheter att lära sig.

Mysteryman hörde av sig i dag igen, frågade hur det var och om vi skulle träffas snart. Jag har ju inte hört av honom på nett tag så jag har ju glömt att berätta om killen, men nu fick jag tummen ur och berättade. Tyckte att han tog det bra men avslutade med att "jag vet att du inte är en lika dålig människa som mig, men om lusten trycker på så vet du vart jag finns.. kommer ju att sakna dig" Men nu är han borta ur bilden..

Saknar killen som rackarns, men han kanske kommer till helgen och tar in på hotell i grannbyn. Längtar så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0