mys helgen

Killen var här i helgen tillsammans med L&S. Killen kom upp lite tidigare i fredags så vi kunde ta igen lite missad tid bara vi två och vid halv tio på kvällen dök L&S upp. Vi hade ett hus att passa i helgen och eftersom det var kanon väder i fredags så blev det grillning ute på kvällen med en massa vin. Somnade som en stock den natten i armarna på killen, vet inte vad det är men jag sover som en stock tillsammans med honom, det har jag gjort sedan första natten som vi sov tillsammans. Känner mig otroligt trygg där. På lördagen så fick jag upp döingarna ur sängen vid klockan elva, och lyckades packa in dem i bilen efter frukosten ner till bryggan och därifrån tog vi båten ut till en av öarna. Det var jätte skönt då vi kom men vi hann med både regn och moln på de timmarna vi låg där och då vi satt på båten på väg tillbaka så brakade hela helvetet löst med både regn, och åska och blixtrar, dyngsura sprang vi in på köpcentret och handlade torra kläder innan vi smet in på en ny Italiensk restaurang och åt musslor, sååå gott =) Utgång på kvällen och soffan dagen efter. L&S åkte hem på söndagen redan vid sex, hade varit kul mom de kunnat stanna en vecka, men killen var kvar och det var verkligen skönt att bara få slappa med honom på en soffa, dricka vin, kramas och prata.

Jobbet i dag var sjukt segt men jag överlevde och nu sitter jag här och längtar till Onsdagen då jag skall hem till Götet och mysa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0