Vin på en tisdag, det går ju inte!!!

Jag är så offantligt sugen på rödvin!! Men nu är man tillbaka i studenthålan så då är det inte lika ok att dricka rödvin på en tisdag helt utan anledning, Räcker det inte med att det är gott som anledning??

Pratade med C för ett par dagar sedan, hon berättade på nyårsdagen att en av killarna som vi var ute med på natten hade fått för sig att han var min stora dröm (enligt mig) skrattade massor åt detta då det var så långt ifrån sanningen som man kan komma. Han (D) är jätte rolig och trevlig men absolut inte min typ. Tykte att han verkade lite konstig på kvällen men tänkte ínte mer på det då. Men nu förstår jag varför, han hade verkligen förklarat för C att han inte ville såra mig men viste inte vad han skulle göra. Jag funderade tillbaka men kunde inte komma på en enda anledning till varför han skulle ha fått för sig att det var så. Begriper mig inte på handjuren längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0