Sovmorgon tjalalalala

I går kväll lät det så här i mitt huvud innan jag somnade -nu har äntligen den litteraturen kommit till statistiken som jag har beställt, jag går upp 06.30 så kan jag vara i skolan 1,5 eller två timmar innan föreläsningen och fått läst lite. Ställde klockan och somnade..
Klockan 06.30 i morse ringde klockan (har bytt till väldigt behaglig avslappningsmusik som alarmsignal) slog upp mina stora blå och tänker - men gud så bra att gå upp nu egentligen, men nu när jag har fått hem boken som jag beställt så behöver jag ju egentligen inte det, jag kan ju läsa hemma i kväll i stället. Sedan kommer ju monstret på tisdag och då blir det inga fler sovmorgonar, (måste gå upp tre timmar innan föreläsningarna då för att hinna gå ut en långpromenad med honom innan jag går vilket ibland gör att jag måste gå upp klockan 5..) Bäst att passa på att sova ut.
Ställer om klockan, somnar om och vaknar klockan åtta och nu halv nio sitter man här och knappar. Jag skulle ha vart på skolan för tio minuter sedan enligt gårdagens planering.. SUCK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0