My new friend kronofogden

Dagens stora fråga. Är kronofogden da shit??
Efter ett samtal i fem minuter kom jag på att, ja, Kronofogden is da shit. Vilka fantastiska människor det finns där. För två veckor sedan trodde jag aldrig att jag skulle få tillbaka pengarna som jag lånat ut till en av de mest ointelligenat människorna jag mött (det är lätt att vara efterklok). Men efter ett snabbt litet samtal till mina nya kompisar på kronofogden så kan dom fixa det mot en liten kostnad på 300 kr (värt varenda litet öre). Me so happy!!
I morse när jag vaknade så trodde jag aldrig att dagen skulle bli så bra..

 

Kommentarer
Postat av: Lias

fan vilket flyt!

haha, i knew there was a legal way to get out of your shit.. :D

2008-01-18 @ 01:47:27
URL: http://www.facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0