I´m baaaaack

Jaha, då var man tillbaka i staden som gud glömde igen.. Funderar seriöst på att flytta hemtill Gbg igen, saknar mina tjejer, min familj och framför allt pulsen i en storstad. Hade verkligen en ångest klump i magen i dag när jag åkte tillbaka upp igen (en bidragande effekt kan iofs ha varit ätardagen i går). Men nu börjar verkligen det nya livet, Sluta röka, börja träna och festa mycket mindre än det jag gjort i det sista.
Jag har faktiskt varit hemma i nästan tre veckor, det käns snarare som tre dagar. Har verkligen haft det jätte kul hemma tack vare mina underbara tjejer som gör att man alltid känner sig välkommen när man kommer hem.. Men nu är man som sagt var tillbaka i vardagen igen.
Men nu skall jag ta min bakfulla särgade kropp och krypa ner i sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0