Ätdag

Var och såg en jätte söt film med tjejerna i går (och S). Guldkompassen, den var jätte bra, och jag klarade mig igenom filmen utan att gråta en enda gång =) vad vi däremot hade missat var att det troligtvis var en triologi. Slutade jätte konstigt, lite surt att man inte viste det tidigare men men.
Satt i morse och planerade vart vi skulle gå i kväll, rockbaren kom upp på tal, anser att det är dags att komma ut och utforska lite nya jaktmarker, och ett uteställe som innehåller en massa tränade tatuerade killar kan ju inte vara fel. Men så minns jag mitt nyårslöfte, inga fler stora korkade. men snygga, killar utan hjärnan. Jag måste börja försöka få tillbaka tron på att det finns bra killar där ute. Men å andra sidan kan vi se det så här. Folk som bantar,  dom äter nyttigt i sex dagar, men sedan får dom ha en ätardag. I dag skall det vara min ätardag, en dag av synd. Det är mänskligt att fela som tur är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0