valla folk

Vaknade av någon konstig anledning klockan kvart över åtta i morse.. monstret tyckte att det var en underbar ide att gå upp då, så han åkte ner på golvet och jag vände mig om och somnade om. Gött med sovmorgon. Var ute i går, började med en temaförfest där alla skulle ta med sig en maträtt och ett vin från något land. Jag och H valde Italien och skulle laga tiramisu. Den blev dock inte så bra so den borde vara när man gjorde den på försvenskat sätt, med grädde och creme fraiche i stället för mascarpone. Ju mer man vispade ihop de två, desto lösare blev det. Så den åkte in i frysen och det blev tiramisu glass i stället.
Jag hade med mig H för att hon skulle få träffa mina tjejer för första gången, det gick ok. Kände bara att jag satt på helspänn hela kvällen i fall det inte skulle det.. Det enda som jag var sugen på igår var att dansa. Lyckades lura med mig I (H var ju redan på) till ett "inte student ställe". Första timmen var jätte kul men sedan tröttnade man på att dra omkring på en full H som bara ville leta efter killar (en kille), och I som inte var det minsta nöjd med valet av uteställe vilket hon påpekade konstant under kvällen. Man kan milt säga att all partylust som man hade försvann sakta men väldigt säkert under kvällen.

Kommentarer
Postat av: Lias

haha, men du är inte bitter va? ;-)

2008-02-17 @ 23:35:21
URL: http://www.facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0