sleeping my day away

Jag har nu sovit bort en hel söndag och det käns helt fantastiskt, not!
Klockan är snart sex och jag skulle ju plugga i dag.. Men men då kanske man får lite press på sig att läsa i morgon i stället *hoppas*.
Satt hemma i går eftermiddag och kände att det kröp i hela kroppen. Det var full snöstorm ute så jag tog en promenad med djuret i en timme men var lika rastlös igen efter att ha varit hemma i 10 minuter. Men jag kan säga att jag var ganska svårövertalad i går i alla fall när H frågade om jag skulle följa med ut. Det var inte så frestande att först tillbringa en timme med att sminka sig, fixa håret och hitta kläder när man vet att man skulle se ut som en dränkt katt i alla fall efter en 15 min cykelturen ner till stan. Men som ett mirakel så slutade det snöa och blåsa när jag skulle åka. Så det blev en kort förfest innan vi smet ut och shakade rumpa, shit vad kul det var, det var länge sedan man varute och dansade en hel natt och det var länge sedan jag hade så kul här. Provade ett annat ställe igår utan en massa studenter och jag kan säga att det kommer att bli vårt nästa stamställe =).
Lite mycket köttmarknad kanske men det får man väll ta då.. Träffade M ute, men han såg ut som han satt fast i drakulas grepp där han stod med en äldre kvinna med sönderblonderat tuggumihår och en krigsmålning som hade fått de flesta dragqueens att se "naturliga" ut runt halsen. Ville ju inte förstöra en sådan match made in heaven så jag smet lite diskret förbi =) (Frågan är bara om han såg det på samma sätt om han vaknade upp bredvid henne i morse, misstänker att hon inte var så fager i dagsljus..) Själv var jag en fin flicka igen och åkte hem själv i snöstormen som hade börjat igen vid fyra. Kan säga att jag var lite lätt stelfrusen och genomsur när jag ramlade in genom dörren hemma. Sängen var helt fantastisk att krypa ner i då. Och jag kan säga att jag sovit sedan dess med ett par pauser för bla mat och vatten. Borde skämmas för man är så lat när jag inte ens är så bakis egentligen, bara seg.. 

Har hört från vissa håll att jag kanske inte borde skriva så detaljerat om allt som händer är på min blogg, att folk kan bli lite stötta av att läsa vad som står, men detta är ju trots allt min blogg som handlar om mitt liv och hur jag uppfattar det. Tro mig det är mycket som jag hade velat skriva men som inte lämpar sig helt för alla att läsa. Så är det så att en del inte är helt bekväma med att läsa vad som står så är det bara att sluta läsa. Ingen vits i att konstra till det mer än så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0