presenter

Sist jag hade tenta-p så lyckades jag på något konstigt sätt börja prenumenera på en mängd olika tidningar. Beställde man tre numer så fick man en massa roliga presenter, och det är ju alltid kul. Lyckades tom beställa hem National Geographics. Man fick ett väldigt fint knivsett om man beställde tre numer och vem behöver inte nya knivar??? Jag fick hem tidningarna som jag inte ens öppnade, synd bara att jag glömde att avbeställa prenumenationen efter de tre tidningarna så det fortsatte komma tidningar i två månader innan jag fick tummen ur och ringde in så jag betalade nog 500 för det knivsettet i alla fall. Ett tag så prenumenerade jag på 5 olika tidningar. Men så avbokade jag alla så nu hardet inte kommit någon tidning på länge, förän i morse. Jag skulle precis plocka fram böckerna och börja med statistiken då nya numret av Glamour ramlade ner i brevlådan. Tur att man är så viljestark att man klarade att lägga bort den och sätta sig och läsa det som man skulle. NOT! Men det är bara att se det positiva i det,om tre veckor får jag en ny present =) Synd bara att jag har glömt av vad det var..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0