min nya kärlek

Ett mirakel har inträffat..
I går när jag kom in i vårat "gym" /motionsrum så var det samma gamla trötta maskiner som stod där. Ett helt och ett trasigt löpband, två trötta cyklar, en allt-i-allo maskin och en skivstång.
I dag när jag kom in till det samma rum så möttes jag av en massa nya, stoooooora, tuffa maskiner. De stod liksom bara där och strålade med sina silvriga färger och skinande displayer. Jo det är sant kära folk, vi har fått nya maskiner, my gaaad vad jag e nöjd. Ett stort löpband, två nya cyklar, en ny allt-i-allo maskin med en inbyggd roddmaskin. Och den viktigaste maskinen av dem alla, en cross training maskin som man kan ändra om till en step maskin. I think Santa is in da house!! Det är så mycket kärlek i det rummet nu så jag vill bara flytta in, vilket är väldigt bra, för sluta röka, det var döden för min kropp. Så nu är det dags, jag skall bli en sund människa igen, och det är inte en dag för tidigt. Min soffa är underbar, men nu är det dags att klippa navelsträngen, vi kan inte sitta ihop längre, vi måste skiljas. Jag skall inleda ett förhållande med den nya cross/step maskinen. The löööve of my new life!!

Kommentarer
Postat av: sara

You go girl... Jag ger ditt nya förhållande en kvart ungefär innan du går tillbaka till exet. Believe me, I've been there!

2008-02-27 @ 18:01:38
URL: http://vildhallonet.blogg.se
Postat av: the sweetest

Vi har ju haft ettbra förhållande soffan och jag,vill ju inte avsluta det helt.. Kanske kan ha ett öppet förhållande.. =)

2008-02-28 @ 00:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0