undrar hur det hade gått om jag hade försökt cykla i det tillståndet..

Undra hur mycket mina grannar egentligen gillar mig? Planen var att plugga hela veckan och städa på söndagen, jag hade tom förbjudit mig själv att städa under veckan. I annat fall så är det oftast så att när man tentapluggar hemma så är lägenheten så ren, det finns ju ingen bättre tid att ta sig en svängom med dammsugaren än när man har flera hundra sidor litteratur som man egentligen borde/ måste tugga sig igenom. Men inte denna gången, hon hade städförbud i en hel vecka. Jag kan säga att jag mådde dåligt av att vara hemma de sista dagarna. Var på julfest hos en av brudarna i går och sedan gick vi ut. Problemet var bara att det råkade bli en salig blandning i går och ganska stora mängder av allt. Vaknade på värdinnan från gårdagens soffa,  Var tvungen att sova där för jag hade ingen lust att försöka cykla hem till gettot på en mountainbike (herrmodell) iklädd en tight klänning och klackar på natten när det är snö och glashalt ute. Jag trodde jag hade fått ett slag i huvudet när jag försökte sätta mig upp (då jag vaknade första gången kl åtta och undrade vart fan jag var)

Klockan fem var jag åter i min lägenhet efter att att vi hade en "left over" lunch ned julmaten från gårdagen. Klockan sju började jag städa och klockan tio drog jag fram dammsugaren. Jag tror verkligen att jag är en bra granne..

Igår var en väldigt bra dag, först kom det ett blomsterbud med rosor från killen och sedan ringde en väldigt trevlig man från elbutiken där jag köpt luren och berättade att jag får lämna tillbaka den, så torsdagen efter tentan, då blir det telefon shopping =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0