Men lägg på då för böveln

När jag pratar i telefon så lägger jag aldrig på luren.. Jag menar när samtalen är slut så lägger jag inte på utan jag väntar till den andra personen lägger på så bryts samtalet av sig självt. detta inträffar speciellt när jag har har på handsfree settet. Jag orkar aldrig lyfta upp telefonen och trycka på "röd-knappen" utan jag bara väntar, oftast med lurarna i öronen. Men nu har jag upptäckt att det finns fler som mig där ute. Och det är ju ingen fara, så länge vi inte pratar med varandra. Men nu den senaste tiden så har jag pratat med två stycken sådana. Det brukar bli en liten tävling i slutet då ingen vill lägga på utan man bara väntar. Jag vinner alltid men det är fortfarande frustrerande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0