ho ho ho santa is in da house

Jag har jullov!!!!! Det är det bästa med att gå i skolan. Jaghar haft jullov sedan klockan tolv i dag (tio) när jag skred ut från tentasalen bort till Göran. Hoppade upp och trampade bort från campus =) Och vet ni vad det bästa är? jag har på loppet handlat alla mina julklappar utom en, jag har tom handlat julklappar till mitt lilla monster och hans flickvän och jag har framförallt handlat julklappar till mig själv =). 

Skall bort snart bort till Monstrets foderhem och skriva på "fodervärds" kontraktet och pussa lite på den lilla skiten. Sedan skall jag "bara" hem, städa, packa, tvätta om jag hinner och i morgon går tåget klockan sju. Väl hemma så har vi lite planeringar att göra inför nyårsfesten som kommer att vara i en stor lägenhet tillsammans med med killen, mina tjejer och annat löst folk =) Det skall bli så kul =)

Kommentarer
Postat av: Adde

Fyfan va full jag ska va...

2008-12-19 @ 15:17:38
Postat av: Mia

Mmmmm, det tror jag på och det oroar mig lite...

2008-12-19 @ 22:14:21
URL: http://thesweetest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0