Duktig flicka? jag? Alltid!!!

Jag måste ha varit väldigt snäll i år, det kommer att vara fullt under granen med presenter till mig, skall nog iväg en liten sväng till i dag och fylla på med de sista paketen till mig själv. Var en sväng på Femman i förrgår, bakis ochh sleten. Jag måste säga att det är konstigt att det inte begås mer mord eller andra vansinneshandlingar vid denna tiden på året. Som igår när vi var på Frölunda torg. Det var ju inte så hysteriskt där inne som det var i Femman dagen innan, men bara att hitta en parkering kan ju driva folk att begå handlingar som inte är så övertänkta.. Men klapparna blev inhandlade och klarade även att få med ett par födelsedagspresenter till mammsen. Har tyvärr råkat öppna ett par paket i förväg så nu skall jag iväg och handla nytt papper och slå in paketen på nytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0