sugmärken, nästan som en 15 åring

Jag har fått höra att det inte är meningen att man skall skriva hela noveller på bloggen eftersom det är så jobbigt att läsa, så jag har börjat klippa lite i stället..

På lördagkvällen efter att vi legat som två sillar på soffan ett par timmar så kom de två söta blondinerna i gänget L&K över till S&M för att fira att M fyllde år (iofs dagen efter men men). Jätte kul att ha alla donnorna samlade igen vilket var ett tag sedan sist.. Vi åt bullar, drack kaffe och skvallrade om livet, kärlek, pengar och lite mer om killar. Blondinerna smet dock tyvär redan vid sju.

Av någon konstig anledning så hade jag varit gå-ut-sugen hela dagen och hade lyckats tjata på M så hon också blivit på. Problemet var att detta hade varit på dagen. Skall jag vara helt ärlig så hade jag mer lust att tillbringa kvällen på soffan just då, men efter en dusch, en cider och och 45 min framför spegeln så började man komma iform igen. Dagen innan så hade jag tyvär råkat kela lite med en locktång vilket hade resulterat i en brännblåsa på halsen. Lockarna hade gjort att jag såg ett par år yngre ut. Problemet var bara det att brännblåsan som jag fått snarare såg ut som ett gammalt hederligt sugmärke vilket gjorde att jag plötsligt kände mig 10 år yngre. Det var bara till att plocka fram mirakelkrämen från Face och börja spackla. Inte ett spår av märket skulle synas..

Vid elva så var det tre ladys som promenerade ner mot vagnen. Första stoppet på kvällen blev inferno. Den ena ladyn var på detox-kur och var nykter (det är väldigt stressande att ha en nykter människa med vid sådanna här tillställningar) och den andra var smart nog att dricka med måtta. Brudarna kände mannen som försåg oss (mig) med alkohol så det blev en väldigt låg barnota. Efter ett par mess med hot och smicker så lyckades vi även lura dit Mr Amazing och hans medbrottslingar vilket var väldigt trevligt. Vi lämnade dock farbröderna på Avenyn, detta eftersom vi hade lite olika mål med kvällen. Vi ladys skulle ut på Nivå och spana, dansa och ha kul, medan de tre pensionärerna skulle först på Mc Donkan och sedan hem. Konstigt det där, hur olika synen på vad en kul lördagskväll innbär för olika människor....

Det måste ha varit brist på tjejer ute i går, kön till Nivå bestod av killar till 90%. Så snart vaktern fick syn på oss tre så blev vi framsläppta (måste vara för vi var så snygga.....). En minut senare så var vi inne i värmen... Mötte M&S hyresvärd där inne och vips så stod det en flaska skumpa på bordet. Mötte en gammal arbetskamrat där från Oslotiden och blev fast med honom hela kvällen.. Halv fyra tackade vi för oss och åkte hem. Åt, sminkade av sig och ramlade ner i sängen, jag tror att jag somnade redan innan huvudet träffade kudden. Dagen sfter så var man inte så tuff, men det var det värt.
Tack tjejer för övernattningarna och en väldigt rolig helg, det var inte så farligt att vi missade Skåne..

Kommentarer
Postat av: sara

Nej, visst hade vi det trevligt!
Kom snart igen vet ja'! Om två veckor kommer det ju 6 killar från Helsingborg. Kom den helgen istället för valborg. Det blir roligare.

Skitkul med S&M förresten. Min kassa humor...

2008-04-11 @ 12:20:34
URL: http://vildhallonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0