slutet

Hur mycket snor klarar en människa att producera på en dag egentligen? Är så trött på att vara sjuk!! Ringde mamma igår och berättade att slutet var nära. Hon var en väldigt förstående mamma och tyckte syndom mig i två minuter innan jag var tvungen att lägga på för att jag inte orkade hålla uppe telefonen. Det var till och med jobbigt att prata i telefon, jag som brukar tillbringa timmar i telefon varje dag, jag älskar ju att prata i telefon. Det måste vara värre ställt med mig än vad jag först trodde.. Kanske dags att börja fila lite på den sista viljan..

Kommentarer
Postat av: sara

Ha ha ha ha!
Arma själ, hur är det fatt egentligen?

2008-05-01 @ 12:09:22
URL: http://vildhallonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0