sjuk och samtidigt sjukt nöjd..

Mysteryman har precis gått, det var värt att vänta på =) Satt innan och funderade när vi låg i sängen om jag kunde tänka mig något mer med honom och kom fram till, nej, inte en chans. Han är snygg, rolig, trevlig, snäll, smart och framförallt så har vi det väldigt bra. Men det saknas något, känslor, och det är så bra.. Jag är väldigt nöjd om dagen, med det mesta känner jag. Synd bara att jag känner att jag kommer att åka på en dunderförkylning snart som gjör att jag inte kommer orka träna på länge, men så är det ju alltid när man väl kommer igång.. Skall försöka komma ut i spåret tidigt i morgon så kanske jag hinner innan förkylningen bryter ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0