sadister och bara allmän otur

Varför har jag sådanna tidiga-mornar-sadister i min klass?? Och varför måste jag hamna i samma grupp som dem? Vi har en ledig dag denna veckan = en möjlighet till sovmorgon och den ligger i morgon. Men tror ni att man får njuta av den? Nej! Då harde små sadisterna planerat in grupparbete som tar ca två timmar i morgon klockan åtta!! Detta innebär at jag måste upp klockan fem, inte klockan sju som jag brukar utan klockan fem för att befinna mig joggandes i spåret klockan sex..

Sedan klockan ett så har jag ett möte med två killar som läser sista året till jurister och dom är så söta så dom  skall hjälpa mig att fixa lite och få ordning på diverse skulder som en del personer tydligen glömt av att betala. Tänk vad förvånad, och framförallt arg, han kommer att bli, men det är det värt. Man kan inte strunta i sådanna saker. Han verkar tror att jag är en dum tjej som bara kommer att låta det passera, tss aldrig! Det man lånat skall man lämna tillbaka, punkt slut

Några saker som har gått fel i dag:
1. Kanal 5 har tydligen fått för sig att hockey skulle vara viktigare än Greys anatomy. Dom borde skämmas!! Så det är mao inget på tv i kväll
2. Mysteryman ringer och berättar att han fått ryggskott och skall tillbringa den närmsta tiden i sängen, själv! Så mycket för min efterlängtade onsdag.. 

Men det finns ett par fördelar, morgonjoggningen i morse var otroligt skön. Börjar känna att kondisen kommer igen. Och jag har haft tid att läsa ikapp i personaljuridik boken (tegelstenen) idag. Tar jag en vit helg så borde jag hinna läsa klart den. Skadar nog inte att ta det lugnt då jag äntligen klarat att återhämta mig från förra helgen.. 

Kommentarer
Postat av: Mr Body 2008..

Mystery Man kanske råkade springa in i ett basebollträ? ;)

2008-04-11 @ 11:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0