klassfester och cheereleaders

I vanliga falll när jag är hemma så brukar min underbara vän L ställa upp med boende åt den hemlösa (mig). Men denna gången så tänkte jag att hon och mannen skulle få lite lugn och ro så jag tog min lilla väska (som jag fått plats med allt i och t.o.m. hade fått stängt på andra försöket, detta även om jag skulle vara hemma i 4 dagar) och flyttade in hos två andra foxy ladys istället, S & M. Vad jag tänkte på när jag packade min väska vet jag inte i alla fall, men jag insåg när jag öppnaden att jag hade inte packat ner lämpliga kläder till något egentligen.

På lördagen skulle vi först hem till M´s klasskamrater på fest/förfest och efter det så hade jag planer på att lura med mig M ut på lite rackartyg. Festen som vi kom till bestod av en massa folk i 23 års åldern, en massa hunks, men som sagt var 23 år gamla så BIG no no. Vi hade dock väldigt trevligt så det blev ingen utgång utan snarare hemgång vid två.

Dagen efter så var det handbollsmatch som stod på schemat. Två av M´s klasskamrater skulle ha match och vi skulle vara hejarklack dagen till ära. Söta Mr Amazing var en riktig gentlemann och hämtade upp mig och M i sitt vrålåk vid halv två sedan drog vi. Vi mötte upp en kompis till M, E, som också spelade handboll i laget. Fick reda på en massa inside info under matchen som "våra" tjejer för övrigt vann. Mr A såg ut som ett barn inne i en godis butik (en liknelse som för övrigt var väldigt nära sanningen) under hela matchen. Efteråt släpptes jag och M av utanför pizzerian. Handlade snabbt med oss lite mat och smet upp i lägenheten och slängde oss på soffan, eller ja slängde oss var kanske att ta i, snarare segade ner på soffan som två slagna krigare, det är jobbigt att vara hejarklack ju..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0