Ingen hälsohelg

Vad jag skulle ha gjort i helgen:
Packat in mig och de två pinglorna, monstret och hans nya date i en bil och begett oss ner mot sydligare breddgrader, närmare bestämt Skåne för att studera kulturen i ett annat land (dom pratar ju så konstigt så de käns nästan så). Helgen skulle ha tillbringats i en stuga mitt ute i skogen i Österlen. Dagarna skulle ha gått åt till att promenera i skogen, läsa och slappa och kvällarna skulle gått åt till att laga goa middagar, spela spel, läsa och dricka rödvin, och framför allt så skulle det sovas, tidiga kvällar och sena mornar. Ja just det ja, vi skulle ju elda lite också vilket jag och M hade sett fram emot då det bor en liten pyroman inom oss =). Men, så kom det ett litet men. Fläkten i bilen har gått sönder så det blev ingen hälsohelg för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0