har gjort/inte borde ha gjort..

Kan man ha sämre disciplin??
Vad jag skulle göra denna helgen:
1. städa
2. tvätta
3. plugga (viktigt)
4. Inte dricka alkohol

Vad jag har gjort:
1. inte pluggat =(
2. inte städat =(
3. jag har tvättid mellan 18-24 =)
4. Tränat =)
5. Druckit, tjejkväll och middag i går..

Lilltjejen var här i går och vi lagade mat och drack vin innan vi smet bort till A-K som hade middag med 5 tjejer hemifrån. Klockan tre snubblade man i säng och i dag blir det inte så många knop gjorda. Har en liten aning om att brudarna skall ut och rocka i dag eftersom det inte blev av i går. Men tyvär så råkde jag boka tvätid i natt så jag vet vad jag har att göra.. Får jag helt tråkigt så får jag väll försöka lura över Mr Mystery man om han har blivit frisk..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig dag :)

2008-04-12 @ 16:02:57
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0