give me some suggar!!

Hela min kropp skriker efter socker!! Och jag som inte ens var ute i går..

Hade en riktigt soft kväll. Klockan sju åkte första tvätten in i maskinen, sedan var det jag som pendlade mellan soffan och tvättstugan. Rena lakan är ju helt fantastiskt, jag har ju iofs en svart hund som tillåts sova i sängen så blir det ju automatiskt att man tvättar lakanen minst en gång i veckan men det är fortfarande underbart att få krypa ner i sängen när det luktar sommar.

Jag lyckades tyvärr dock somna ifrån den sista tvätten i torktumlaren i går. Jag vaknad iofs på soffan vid ett och övervägde att antingen gå ner i tvättstugan och hämta kläderna, eller att smyga in till sängen i stället. Jag valde det sista alternativet med vetskapen att jag troligtvis skullle få ett surt brev av den grannen som hade tvättid klockan sex på morgonen, trodde att med min vanliga otur att det helt säkert skulle vara t-rex tanten från gymmet.

När jag väl landat i min underbara 160 säng slängde jag en snabb titt på telefonen och ser att jag fått fylle sms, av tre personer =). Ett från homot (som tydligen inte alls är homo, men det tror jag inte på), ett fr L (som förnekar att hon var full i messet, men det tror jag heller inte på) och ett från en snygging med löfte om mer (det borde jag heller inte tro på)...

Vaknade klockan sju och sprang ner i tvättstugan och rafsade åt mig tvätten lite snabbt så ingen skulle se att det var min innan jag sprang hem och sörplade i mig mitt morgon kaffe innan jag och monstret drog ut i spåret och sprang, hurtiga som få.. Vädret var ju helt fantastiskt i dag, men jag klarade ändå att ta mig till skolan för att plugga mellan tolv och fem, I`m good =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0