fylleringningar och billiga livförsäkringar

Hur kan något som är så fel kännas så bra?


Fredagen var ofantligt lugn, låg bara hemma och degade, fortfarande helt slut på kvällen efter flytten. Gick och lade mig vid elva och tänkte ta en låååång sovmorgon. Vaknade dock första gången vid halv fyra eftersom Mr mystery man valde att göra en lite fylleringning, inte helt ok.. jag tittade på telefonen, funderade i två sekunder på att svara bara för att jävlas men insåg att det orkar inte jag så jag stängde av ljudet och somnade om och vaknade klockan halv sex, klarvaken.. är detta ett skämt eller? Jag hade iofs tvättid mellan 6-12 men detta var väll ändå att ta i. Tvingade min rastlösa kropp att ligga kvar i sängen till halv åtta. Sedan var det en väldigt rastlös tjej som klev upp, tvättade, rastade hunden, tränade, sprang på HM och biltema. När klockan var två kom jag hem med nya kläder, vin och två nya bromsklossar till min cykel, här skulle det meckas. Slet upp cykeln på balkongen och satte igång, tio minuter senare, 25 kronor fattigare och troligtvis en livförsäkring rikare så var det klart. Dock så tog det sedan 25 minuter att få bort all olja från händerna, men det var det kanske värt.. Efter det så var jag bara tvungen att göra något sådär tjejigt bara för at få känna mig lite kvinnlig igen så jag tillbringade två timmar med manikyr/pedikyr och ansiktsbehandlingar bara för att få lite balans..


På kvällen smet jag hem till H på ost- och vinkväll innan vi smet ut och rockade lite. Träffade lammis ute vilket var jätte kul då jag inte sett honom på länge. Eller ja, träffade honom en snabbis på schlagerkvällen men det slutade kanske inte så bra som det borde.. Pratade och kramades en massa i går dock och löste allt gammalt, måste säga att den killen är verkligen bra och jag hoppas verkligen att vi ses snart igen.


Idag har jag bara legat på soffan, Mr mystery tittade förbi en sväng på kvällen, men bortsett från det så har det varit soffaläge för min del.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0