Flytthjälp och kräk

Solen skiner och all snön är borta, det måste vara ett mirakel =)


Skulle hjälpa en kompis att flytta ifrån sin kille i torsdags eftersom han inte är helt rätt för henne, man kan väll säga att det gick käpp rätt åt skogen. Själva flytten gick relativt bra. Vi var tre tjejer som bar alla tunga möbler. I den första lägenheten fanns det en hiss, men i den andra så var det två, inte allt för breda, spiraltrappor upp. Men efter lite hårt slit och ett par blåmärken så var allt uppe. Det var då det sket sig. Trodde ett tag att jag skulle åka på en snyting av honom och det hela slutade med att jag åkte hem, ruskigt besviken på min vän som inte klarade att släppa taget som hon lovat.


Jag förstår inte hur en del kan ta så mycket skit av en människa, jag hade dragit för länge sedan och jag kan säga att min vän förtjänar mycket mer än vad hon någonsin skulle kunna få av honom, han är inget annat än en liten fjant.


Dagen efter när jag vaknade kändes det som jag hade gått en runda med Tyson. Hela min kropp skrek av träningsvärken. Musklerna i vaderna var så sammandragna och värkte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0